Basculă pe o singură parte.
O greutate mai redusă și totuși un nivel de rigiditate la torsiune mai ridicat.
Suspensia roții cu basculă pe o singură parte se bucură de o tradiție îndelungată la BMW Motorrad. Comparativ cu suspensia convențională cu două bascule, o basculă pe o singură parte permite și o reducere a greutății cu un nivel mai ridicat de rigiditate la torsiune, precum și o montare și o scoatere deosebit de simplă a roții din spate.
După eliberarea șuruburilor de roată, scoaterea roții din spate este o joacă de copii, de exemplu, atunci când se schimbă anvelopele. Nu este nevoie să atingi sistemul de transmisie pentru ca, de exemplu, tensiunea corectă a curelei dințate să fie reținută.
Amplul design fixează lagărul roții din spate cu excentric, astfel încât roata din spate să fie fixată întotdeauna corect în direcție longitudinală. Roata cu dinți din spate, cureaua dințată și pinionul frontal se aliniază automat. Combinația ideală dintre cureaua de transmisie dințată și bascularea pe o singură parte este unică în producția de motociclete în serie și avantajele acesteia fac ca plimbarea cu motocicleta să fie și mai simplă.
+ Află mai multe