La fel ca în cazul furcii telescopice, roata este aliniată în continuare cu ajutorul furcii curente, care constă din două bare cu suport pentru glisare și tuburi cu furcă fixe. Acesta este un design cu cel mai ridicat nivel posibil de acoperire, asigurând astfel un nivel ridicat de stabilitate. Un braț semi-activ alăturat la cadru în partea frontală susține furca și roata din față. Sarcinile de suspensie și amortizare sunt realizate de către amortizorul cu arc elicoidal central. Spre deosebire de o furcă telescopică convențională, furca de pe sistemul Telelever nu trebuie decât să amortizeze momentele de îndoire scăzute în timpul frânării și al deplasării pe suprafețe denivelate, ceea ce înseamnă că suportul pentru glisare și tuburile cu furcă fixe nu se pot bloca unele pe celelalte.
Alte avantaje ale acestui design prevăzut cu diametre mai mici ale țevii suportului pentru glisare Telelever comparativ cu furcile telescopice convenționale constau în reducerea greutății și caracteristicile de răspuns extrem de sensibile. În plus, masele nesuspendate și viteza scăzută la care suspensia reacționează asigură o aderență remarcabilă la drumul cu denivelări.
Sistemul Telelever oferă opțiunea de a proiecta geometria, astfel încât jambele de furcă și, prin urmare, capătul frontal, să fie doar ușor încastrate în momentul unei frânări bruște. Drept rezultat, motociclistul primește un răspuns mai bun. Un alt avantaj al sistemului Telelever constă în faptul că designul sistemului de comandă electronică a sistemului de anti-blocare a roților (ABS) a fost posibil, pentru ca acesta să fie mai sensibil. Prin urmare, în ciuda forțelor de frânare intermitente, vibrațiile la înclinație vor fi evitate. În general, sistemul Telelever contribuie la un nivel mai sporit de confort la condus, ținând seama de ambițiile sportive ale motocicliștilor, sporind în același timp siguranța în situații rutiere critice.
+ Află mai multe

Și mai multă tehnologie în detaliu